W zimę bardzo dużo czas poświeciłem swojej Kawasaki. Odkręciłem praktycznie każdą śrubkę, przesmarowałem każde łożysko. Motor miał mnie nie zawieść i tak też było. Niestety okazji, żeby na nim pojeździć nie było za wiele. Byłem tylko na jednym truck dayu i na dodatek musiałem go zakończyć po pierwszym dniu. Na Poznaniu są normy głośności, wiec tłumik musi być przytkany dbkillerem. Jak tylko zacząłem się rozkręcać i jechać coraz szybciej spaliny nie miały się gdzie podziać, wyjście znalazły bokiem. Pozytyw tego jest taki, że po powrocie nie zdecydowałem się naprawiać tłumika, tylko wymieniłem go na leovinca. Niestety nie było mi dane go przetestować.Więcej o treninigu, Film z treningu
Uczestniczyłem w IDM superbike, gdzie byłem mechanikiem Polskiego zawodnika. Świetnie były to wszytko zobaczyć od wewnątrz. IDM są to profesjonalne mistrzostwa. Dużo nauczyłem się uczestnicząc w nich. O zarządzaniu zespołem, potrzebach i problemach, z jakimi przyjdzie się zmierzyć na torze. Pierwsza runda eurospeedway lausitzDzięki zaproszeniu przez firmę Motul. Mogłem oglądać zmagania mistrzostw świata w roli Vip i zajrzeć za kulisy tej serii. To, co tam zobaczyłem, wzmocniło moją miłość do motrsportu.Film, Relacja
W Zgorzelcu odbył się także (hymmm )zlot motocyklowy (to za duże słowo). Zjechało się całkiem sporo motocyklistów z okolic. Organizator zapomniał przygotować dla nich atrakcje. Motor-servis jednak stanął na wysokości zadania, rozdaliśmy mnóstwo nagród i upominków.
Cały projekt Doścignąć marzenia cały czas prze do przodu. Mój zapał nie opadł nawet o milimetr. Przez ten rok odwiedzających na moim blogu było prawie 4tys, a filmy na YouTube obejrzało prawie 3tys. Nie są to może oszałamiające ilości, mi jednak dają siłę do dalszej pracy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz